0
×
RON
RON
RO
RO
HU
EN
DE

Termenii și condițiile de utilizare



INTRODUCERE

Acest site este întreținut și administrat de DIEMER S.R.L. care este proprietarul mărcii SIGNATURE  și al paginilor web yoursignature.ro și cosmeticsanatos.ro.  Accesul și navigarea pe pagina web www.yoursignature.ro și www.cosmeticsanatos.ro, culegerea informațiilor și efectuarea unei comenzi echivalează cu acceptarea de către utilizator a prezentelor termeni și condiții. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a prezentului site, recomandăm citirea cu atenție a termenilor și condițiilor de utilizare.

Ne rezervăm dreptul de a modifica în mod unilateral, oricând, aceste prevederi fără vreo notificare. Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare. Acestea pot diferi uneori de produsul livrat din cauza înlocuirii ambalajului de către producător. Aceste diferențe însă nu afectează conținutul produsului.  Din momentul înregistrării ca utilizator sunteți de acord să vă comunicăm materiale cu caracter administrativ și comercial. Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii lor.  

DEFINIȚII

  • VÂNZĂTOR – DIEMER S.R.L. cu sediul social în mun. Odorheiu-Secuiesc str. Lemnarilor nr. 14/23 jud. Harghita, înregistrată la ORC de pe lângă Tribunalul Harghita sub nr. J19/26/2004, având CIF: RO 16044925

CUMPĂRĂTOR – persoana fizică/juridică sau orice altă entitate fără personalitate juridică care își creează un cont pe pagina web, efectuează o comandă și achiziționează produse prin intermediul site-lor www.yoursignature.ro și www.cosmeticsanatos.ro 
CLIENT – persoana fizică/juridică sau orice altă entitate fără personalitate juridică care accesează conținutul site-ului prin orice mijloc de comunicare
UTILIZATOR – orice persoană/entitate înregistrată pe pagina web, care, prin finalizarea procesului de creare a unui cont își dă acordul cu privire la clauzele cuprinse în prezentele Termeni și condiții
CONSUMATOR - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

NICKNAME – numele utilizatorului, un pseudonim pe care un anumit utilizator/client/cumpărător îl poate înregistra și folosi utilizând site-ul
CONT – secțiunea de pe pagina web formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre utilizator/cumpărător cu istoricul acestuia pe site (comenzi, livrări, facturi, garanții, etc. )
FAVORITE -  secțiune în cont care permite cumpărătorului/utilizatorului să își creeze liste
LISTA – pagina web din FAVORITE în care cumpărătorul/utilizatorul poate adăuga bunuri pe care le consideră a fi preferate și pe care, ulterior, le poate adăuga în coșul de cumpărături („coșul meu”). Listele pot fi publice  și private.
Listele publice: pot fi vizualizate de oricine dacă cumpărătorul/utilizatorul le-a distribuit pe rețele de socializare (faceebook, twitter și google +) sau dacă se accesează profilul public al clientului/cumpărătorului/utilizatorului din site. Aceste liste pot fi setate ca private oricând, direct din secțiunile „contul meu” sau „favorite” de către  cumpărător/utilizator.
Listele private pot fi vizualizate numai de titularul contului. Cumpărătorul/utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca și publice oricând, direct din secțiunile „contul meu” sau „favorite”.

SITE – domeniile www.yoursignature.ro și www.cosmeticsanatos.ro și subdomeniile acestora
COMANDA – un document electronic prin intermediul căruia se manifestă intenția de a achiziționa bunuri de pe site
BUNURI ȘI SERVICII – orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de vânzător cumpărătorului ca urmare a comenzii lansate pe site sau prin telefon
CAMPANIE – acțiunea de a expune în scopuri comerciale, un număr finit de bunuri și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp, stabilită de către vânzător
CONȚINUT – fotografiile digitale, imaginile, textele, datele tehnice, prețurile și celelalte informații care se găsesc pe site-ele www.yoursignature.ro și www.cosmeticsanatos.ro incluzând: 
  • toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin mijloace electronice 
  • conținutul oricărui e-mail transmis între părți
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al părților
  • toate informațiile legate de bunurile și de serviciile oferite

REVIEW -  o evaluare scrisă de către achizitor/beneficiar, redactată pe baza experienței personale și a capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a exprima opinia despre un produs/serviciu
RATING – o modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui utilizator/client/cumpărător referitor la un produs. Rating-ul se exprimă prin acordarea de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Rating-ul  va fi asociat întotdeauna review-ului scris.
COMENTARIU – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui review sau a unui alt comentariu
ÎNTREBARE – formula de adresare către alți utilizatori/clienți/cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile prin pagina respectivă
RĂSPUNS – informația scrisă și transmisă utilizatorului/clientului/cumpărătorului care prin site a adresat o întrebare

NEWSLETTER – mijloc de informare periodică, exclusiv pe cale electronică (e-mail, SMS) despre bunurile, serviciile furnizate și promoțiile acestora, fără nici un angajament din partea vânzătorului
TRANZACȚIA – încasarea sau rambursarea unei sume reprezentând prețul produselor/serviciilor furnizate de DIEMER S.R.L., prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de vânzător, indiferent de modalitatea de livrare
SPECIFICAȚII – toate descrierile bunurilor și serviciilor 
MobilPay – serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăți integrat în site, pus la dispoziția clienților/utilizatorilor/cumpărătorilor  prin intermediul site-ului în vederea efectuării unei plăți cu cardul on-line și care poate fi activat exclusiv prin aplicația de mobil DIEMER
TOKEN – număr criptat unic asociat cardului de plată a cumpărătorului după efectuarea unei plăți online, după activarea serviciului MobilPay și care va putea fi utilizat de către cumpărător pentru autorizarea tranzacțiilor prin serviciul MobilPay
DOCUMENT -  prezentele termeni și condiții.



DOCUMENTE CONTRACTUALE



Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site sau prin transmiterea unei Comenzi telefonice, prin email ori prin fax, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare – telefonic, online sau e-mail – prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face fie electronic, printr-un email trimis automat de către site, fie telefonic.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din Comandă, pentru motive justificate. În acest caz,  va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
Factura constituie contract simplificat de vânzare-cumpărare conform legislației în vigoare.
Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care Vânzătorul emite notificarea de expediere a comenzii. Prezentele termeni și definiții constituie parte integrantă a contractului de vânzare-cumpărare dintre părți.
Pentru comenzile ce urmează a fi livrate la showroom-urile și punctele de livrare DIEMER S.R.L., prețurile și rezervările bunurilor și/sau ale serviciilor sunt valabile 72 (șaptezeci și două) de ore de la înregistrarea comenzii.



POLITICA DE VÂNZARE ONLINE



Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate, DIEMER S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel DIEMER S.R.L. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al societății DIEMER S.R.L., pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiune directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, DIEMER S.R.L. își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.
DIEMER S.R.L. poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către un terț cu care DIEMER S.R.L. are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și in limita stocului disponibil, conform legislației în domeniu.
Toate prețurile prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A., cu excepția.
În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relații cu Clienții DIEMER S.R.L.
În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/ prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală a Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui  Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita scrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de e-mail înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică în mod activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
 

CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
 

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia.




DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ 
 

Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a societății DIEMER S.R.L., acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Clientului/Cumpărătorului îi este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe persoane, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de DIEMER S.R.L., includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al DIEMER S.R.L. asupra Conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului. Pentru desfășurarea oricărei activități prohibite mai sus enumerate, este necesar acordul prealabil, în scris șiîn mod expres al societății deținătoare, DIEMER S.R.L.
Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența prezentelor termeni și condiții, exceptând cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între DIEMER S.R.L. și client/cumpărător/utilizator.
Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale și numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile prezentelor termeni și condiții.
În cazul în care DIEMER S.R.L. conferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite.
Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală a societății  DIEMER S.R.L., nici al angajatului/prepusului DIEMER S.R.L. care a mijlocit transferul de Conținut
Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentele termeni și condiții sau prin acordul de utilizare care îl însoțește, după caz.
 

COMANDA ȘI RETRAGEREA
 

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate în mod expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul declară că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nici o obligație ulterioară a vreuneia dintre părți față de cealaltăparte sau fără ca vreo parte să fie îndreptățită la plata unor daune-interese în următoarele cazuri:
neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de DIEMER S.R.L., în cazul plății online;
datele furnizate de către Client/Cumpărător/utilizator, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.



Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără să fie obligat să suporte alte costuri. Vânzătorul va suporta costul returnării produselor.
În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2004, perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care cumpărătorul/persoana indicată de acesta intră în posesia fizică a produselor
în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care cumpărătorul sau persoana indicată de cumpărător intră în posesia fizică a ultimului produs
în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care cumpărătorul sau persoana indicată de acesta intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese
în cazul contractelor cu livrare periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care cumpărătorul sau persoana indicată de acesta intră în posesia fizică a primului produs.
În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, va putea completa online formularul de retur ce se regăsește la adresa .................
Atunci când Clientul/Cumpărătorul solicită în termen retragerea din Contract, are obligația de a returna produsele împreună cu eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv, fără întârziere, în termen de cel mult 7 zile de la data la care a comunicat vânzătorului decizia sa de retragere. 
În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa prețul în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
 

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi care atestă că produsele au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua în considerare data cea mai recentă).
 

În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul despre acest fapt și va rambursa în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau a Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.



EXCEPTĂRI DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:




a)contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b)furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c)furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d)furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e)furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

f)furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

k)contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

m)furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.




CONFIDENȚIALITATE



DIEMER S.R.L. va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care i le furnizează clientul/utilizatorul/cumpărătorul. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe persoane nu va fi efectuată de Cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, utilizatorul/clientul/cumpărătorul oferă Vânzătorului acces nerestricționat  la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Prin acceptarea termenilor și condițiilor, cumpărătorul/clientul/utilizatorul este de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care cumpărătorul/clientul/utilizatorul le-a trimis prin intermediul Site-ului.  DIEMER S.R.L. nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte dispoziții în acest sens.
Prin înscrierea în baza de date a societății DIEMER S.R.L., Clientul/Cumpărătorul  consimte în mod expres, în limitele legislației în vigoare, de a fi contactat de către terți, parteneri ai DIEMER S.R.L.: furnizori de servicii de marketing, alți furnizori de servicii în vederea îndeplinirii obiectului Contractului încheiat între Cumpărător și Vânzător, precum și de agenții de stat, guvernamentale, atunci când legislația prevede acest lucru, precum și de alte societăți cu care DIEMER S.R.L. intenționează să dezvolte programe comune de ofertare pe piața Bunurilor și/sau a Serviciilor, etc.
 

 

PUBLICITATE
 

Newsletter – ele DIEMER S.R.L. sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de DIEMER S.R.L.. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.
În momentul în care Clientul își creează un Cont pe Site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter-e.Clientul își poate modifica opțiunea în orice moment:
prin contactarea DIEMER S.R.L. în acest sens
prin modificarea setărilor din Contul de client la secțiunea “Abonările mele”
prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător.
Renunțarea la primirea Newsletter-elor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
 

XI. FACTURARE – PLATĂ

Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-elor www.yoursignature.ro și www.cosmeticsanatos.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile furnizate. Comunicarea tuturor informațiilor necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare cade în sarcina Cumpărătorului.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii conținând Bunurile și/sau Serviciile vândute de DIEMER S.R.L.. Pentru Bunurile și/sau Serviciile vândute de parteneri, precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii partenerii în cauză vor emite facturi separate. Facturile se emit exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul sau.
În scopul unei comunicări corecte a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revine obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
Prin această modalitate de comunicare, Cumpărătorul, accesând Contul său, va deține o evidență a facturilor emise de DIEMER S.R.L., putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către DIEMER S.R.L. în Contul său sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont, cumpărătorul poate sesiza problema apelând la adresa de e-mail: clienti@yoursignature.ro
Plata prin MobilPay este o modalitate rapidă de plată on-line cu cardul, care constă în efectuarea plății printr-un singur click prin utilizarea Token-ului aferent cardului, fără a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzacție.
Opțiunea pentru plata MobilPay poate fi activată la momentul creării Contului sau, ulterior, la orice Comandă. Astfel, la activarea opțiunii MobilPay, prin bifarea acestei opțiuni din aplicația de mobil DIEMER S.R.L., datelor cardului de plată introduse de către Client/ Utilizator/ Cumpărător li se va atribui un Token, care va fi ulterior utilizat automat pentru efectuarea Tranzacțiilor viitoare. Așadar, după activarea opțiunii MobilPay, la următoarele Comenzi, Cumpărătorul va putea efectua plata cu un singur click (“Plătește cu 1 click”), fără a mai reintroduce datele cardului de plata, Comanda fiind  trimisădirect spre procesare. 
Introducând datele card-ului, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul confirmă că a fost anterior informat și acceptă termenii și condițiile de utilizare a serviciului MobilPay, exprimându-și acordul pentru ca acestea să fie utilizate pentru Tranzacții ulterioare.

Datele card-ului de plată ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile DIEMER S.R.L. și nici nu vor fi stocate de către DIEMER S.R.L. sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a card-ului, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este Netopia MobilPay.

 

În anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.
Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul poate introduce datele mai multor card-uri de plată pe care le deține, pentru care se poate activa opțiunea de plată card. De asemenea, Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul poate oricând șterge datele cardurilor de plată, dezactivând astfel serviciul plată card bancar. 
 




LIVRAREA BUNURILOR



Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător 
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor, precum și transmiterea documentelor însoțitoare.
Vânzătorul efectuează livrarea Bunurilor și Serviciilor pe teritoriul următoarelor state: România, Ungaria, Austria și Germania .
 

XIII. GARANTII

Toate Bunurile comercializate și/sau produse de către DIEMER S.R.L. au la bază materii prime certificate de COSMOS.

 

TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
 

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată cu ocazia predării bunului, după efectuarea plății, la locația indicată de cumpărător prin lansarea comenzii. Livrarea se confirmă prin semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului.

 

 

XV. RĂSPUNDERE

 

Vânzătorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță persoană o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și nici pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea totală pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului. Cumpărătorul/utilizatorul este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului.
 Ulterior creării Contului, utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și condițiilor Site-ului.
Termenii și condițiile Site-ului pot fi modificate oricând de către DIEMER S.R.L., acestea fiind opozabile Clienților/ Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării pe Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkbox-ului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.



SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI



Scrierea de review-uri, comentarii, întrebări și răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători în secțiunile “Întrebările și răspunsurile clienților” și “Review-uri”. Informațiile scrise pot fi atât pozitive, cât si negative și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.
În momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/întrebare/răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dă dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.
Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul scrierii unui Review/Comentariu/întrebare/răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:
 

să facă referiri doar la caracteristici și/sau la modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;
să folosească doar limba română, maghiară sau germană. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate românești, maghiare sau germane sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător, furnizorul sau producătorul
să se asigure de încadrarea corectă a conținutului introdus pe Site astfel: orice întrebare va fi scrisă în secțiunea “întrebările și răspunsurile clienților” și orice Review va fi înscris în secțiunea “Review-uri”;
să se asigure ca informațiile introduse de el sunt reale, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marca comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, de publicitate sau la intimitate;
să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit  produs sau serviciu de pe Site fără a face referire la alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau de servicii;
să nu furnizeze și să nu solicite, în nici un mod și în nici o măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume și/sau prenume, etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către  Vânzător sau să scrie Review-uri/Comentarii/întrebări/răspunsuri care să conțină materiale de natură publicitară;
să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/întrebarea/răspunsul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul. În acest scop se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.
 

Pe lângă o evaluare realistă critică, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va adăuga și un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare vor influența Rating-ul general al produsului sau serviciului, numărul va apărea între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii care scriu Review-uri la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli :
fișierele încărcate  vor conține imagini și/sau videoclipuri  care se referă  la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurându-se că fișierele încărcate respectă drepturile de autor;
fișierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți,  limbaj licențios  sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran,  a orientării sexuale sau politice;
fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială ca Vânzătorul.
Când un Review/Comentariu/întrebare sau răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă Termenii și condiții Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a suspenda dreptul Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a scrie Review-uri/Comentarii/întrebări sau răspunsuri în secțiunile “Întrebări și răspunsuri ale clienților” și “Review-uri”, pentru cazul în care constată încălcarea Termenilor și condițiilor în mod repetat.
Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de sesizări din cadrul Site-ului. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 10 de zile calendaristice de la primirea acestora.
 

 

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL se efectuează în conformitate cu Politica generală a societății privind prelucrarea datelor cu caracter personal. 
 

XVIII. FORTA MAJORĂ
 

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
 

 

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
 

Prezentul Document/Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între DIEMER S.R.L. și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul furnizorului DIEMER S.R.L.