Te rugăm frumos, să nu fii indiferent, să fii proactiv!
Te ascultăm cu interes și vrem să evoluăm împreună cu Tine. Așteptăm părerea Ta sinceră și prețioasă, pentru a schimba lucrurile spre bine.
Scrierea de comentarii se poate face în secțiunile “Opinii”. Informațiile scrise pot fi atât pozitive, cât si negative și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs. În momentul înregistrării unui anumit Comentariu pe SigNature, Clienții acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dă dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.
Reguli de respectat Clientul, în momentul scrierii unui Comentariu în secțiunea menționată, se angajează să respecte următoarele reguli:
să facă referiri doar la caracteristici și/sau la modul de utilizare al unui anumit produs, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;
să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni, care pot jigni sau afecta oricare alt Client, furnizorul sau producătorul
să se asigure ca informațiile introduse de el sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marca comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, de publicitate sau la intimitate;
să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe cosmeticsanatos.ro fără a face referire la alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau de servicii;
să nu furnizeze și să nu solicite, în nici un mod și în nici o măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume și/sau prenume, etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să scrie Comentarii, care să conțină materiale de natură publicitară;
să nu utilizeze Comentariul, ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul. În acest scop se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.
Conținut inadecvat Când un Comentariu sau răspuns este semnalat de către un Client, ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă Termenii și condițiile Site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător. Vânzătorul își rezervă dreptul de a suspenda dreptul Clientului de a scrie Comentarii sau răspunsuri în secțiunea “Opinii”, pentru cazul în care constată încălcarea Termenii și condițiile Site-ului în mod repetat. Pentru sesizări sau reclamații legate de produsul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de sesizări din cadrul Site-ului. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor este de 10 de zile lucrătoare de la primirea acestora.
Foto și video Clienții, care scriu comentarii, la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli:
fișierele încărcate vor conține imagini și/sau videoclipuri, care se referă la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurându-se că fișierele încărcate respectă drepturile de autor;
fișierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice;
fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială ca Vânzătorul.
Rating Pe lângă o evaluare realistă critică, în momentul înscrierii unui comentariu, Clientul va adăuga și un Rating relevant pentru produsul aferent. Comentariile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare vor influența Rating-ul general al produsului sau serviciului, numărul va apărea între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Comentariu însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Comentariu însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.